Tårer for Beirut…

På tirsdag var det en vanvittig eksplosjon i Beirut. En eksplosjon med 2.000 ganger styrken på eksplosjonen som la store deler av regjeringskvartalet i Oslo i grus 22. Juli.   Ødeleggelsene er enorme. Mange hundre er funnet døde, over 5.000 mennesker er savnet.  En ufattelig tragedie som rammer et land og en by som har vansker nok fra før.

Jeg har ikke kommet over delebilder eller rammer til å ha på profilbildet for å vise min sympati med Beirut og Libanon, så jeg skriver dette innlegget for å vise min medfølelse med det Libanesiske folk, og alle som har venner og familie i Beirut. Jeg tenker på dere.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg