Telefonen min

For to uker siden da jeg sleit meg opp Sverrestien klikka mobilen min. Ja, jeg trodde sågar den var gandet. Det skrev jeg om  her  I telfonbutikken så der det fort kunne gå opp mot 4 uker før jeg fikk den tilbake fra reparasjon.  Et par dager senere fikk jeg melding om at det kunne gå ytterligere 10 til 15 dager.

Jeg likte aldri lånetelefonen. Ikke minst fordi jeg aldri til meg tid til å installere alle appene jeg bruker. Og så savnet jeg kameragunksjonen på min mobil. Var et par irriterende forskjeller. Flott med lånetelefon, men det er jo bedre å ha sin egen.

I går fikk jeg overraskende beskjed om at mobilen var ferdig og kunne hentes. Og du hvor deilig det var å få den beskjeden! Telefonen ble hentet straks jeg var ferdig på jobb. De har skiftet mye så mannen bak skranken. Og det er jeg enig i, jeg har nemlig fått en helt ny mobil.

Litt irriterende med alle bildene som er borte og alle ting som må installere på nytt. Men jeg har endelig min egen telefon igjen. Livet er godt dere!

3 kommentarer
    1. «Min sky» appen på Telenor er gull verdt. Alle bilder lagres ett eller annet sted opp i verdensrommet til evig tid. Bare å laste ned på den nye mobil 🙂

    2. Ergerlig med tap av bilder. Jeg har mistet en rekke bilder av egen dumhet gjennom årene. Det blir ikke mindre ergerlig av den grunn…

      Så bra at du fikk igjen telefonen allikevel. Og nå blir det sky-tjenester, tenker jeg! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg