Temperatur-teppet

Det har gått lang tid siden jeg har oppdatert dere på hvordan det hår med Temperatur-teppet. Dere husker pleddet jeg skulle strikke med en  rille for hver dag og hvor fargen på rillene ble bestemt ut fra hvilken temperatur det var den dagen.

Jeg startet i januar. Mener det var den 14. Og lenge var jeg flink og strikket en rille per dag. Så var det noen dager jeg ikke rakk det,  og så måtte jeg strikke to rillerdagen   etter. Vel, det var fort gjort å komme litt på etterskudd. Selv om en rille kanskje ikke er så mye arbeid. Det tar kun en halvtimes tid å strikke drn rille.

Nå har strikkepinnene vilt ganske mye de siste månedene. Jeg har blitt mer sånn “skippertak-strikker”. Men jeg har ikke gitt opp. Den siste uka har det blitt en del riller, og jeg har slått opp temperaturen på Yr  notert ned og kjøpt opp garn i de fargene jeg trenger frem til 1  juli. Så jeg har absolutt ikke gitt opp! Selv om den siste rilla jeg strikket i går var rilla for 3. Mai….

 

5 kommentarer
    1. Se der ja, nå kommer det varme farger frem også…
      Juni var jo varm…så dette blir spennende når du kommer til juni på teppet ditt..
      Bra du er inne i en god stim.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg