Tida flyr…

Dagene flyr av gårde. Det er vel hovedbudskapet i Wxt sitt innlegg.

Kunsten er å evne å ta i mot denne strømmen av dager, timer, minutter som kommer stormende mot oss. Ta i mot de, gjøre det beste ut av de. Ikke bare la de flyte av gårde.

Det er mitt ansvar å gjøre min dag god. Fylle den med opplevelser som gjør meg godt. Ikke sitte å vente på at noen skal leve livet mitt for meg mens sanden langsomt renner ut av timeglasset. Mitt timeglass.

 

3 kommentarer

      1. Greit å komme seg opp.Og så er det å selv fylle den. Om det er å nyte sola på egen tram, gå tur, trene, jobbe eller ta en utflukt. Alt for mange sitter og venter på at noe skal skje.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg