Dagene flyr av gårde. Det er vel hovedbudskapet i Wxt sitt innlegg.
Kunsten er å evne å ta i mot denne strømmen av dager, timer, minutter som kommer stormende mot oss. Ta i mot de, gjøre det beste ut av de. Ikke bare la de flyte av gårde.
Det er mitt ansvar å gjøre min dag god. Fylle den med opplevelser som gjør meg godt. Ikke sitte å vente på at noen skal leve livet mitt for meg mens sanden langsomt renner ut av timeglasset. Mitt timeglass.
3 kommentarer



Ja man må bare komme seg opp om morgenen slik at man fanger dagen!
Greit å komme seg opp.Og så er det å selv fylle den. Om det er å nyte sola på egen tram, gå tur, trene, jobbe eller ta en utflukt. Alt for mange sitter og venter på at noe skal skje.
Enig, nei må ta det taket selv!