Travel dag.

Det har vært stille fra meg i dag, men det har sin grunn. Dagen har blitt tilbragt på jobb. Ja jeg vet jeg sa jeg skulle ha fri ei ukes tid, men denne kjerringa sier så mye rart.  Det er I grunn ikke noe problem å være på jobb når man har en utsikt fra arbeidsplassen som det dere ser på bildet over.

Etter endt arbeidsdag  studerte jeg et forslag til vedtak til en sak som skal opp i kommunestyremøte I morgen. Forslaget kom fra Arbeiderpartiet, men sånn ved første gjennomgang så det greit ut.  Jeg kjente at blodsukkeret var litt lavt, så kanskje ta en ny titt på det etter middag?  Jeg hadde og et telefonmøte med ei om noe som skal opp i Hovedutvalget til uka.  Jobb og politikk, da er kjerringa i sitt ess.

Svingte innom matbutikken så det er håp om at Gamle Gubben Grå lager litt middag til meg. Kjøttkaker i brun saus med potetstappe.  Glemte grønnsaker. Montro om vi har litt surkål hjemme?

I kveld må jeg forberede meg til morgendagens kommunestyremøte.  Det er ikke de helt store sakene, og mulig Arbeiderpartiet kommer med et OK forslag til vedtak i en av de sakene jeg var opptatt av.  Det viktigste for meg er ikke om det er Rødt som fremmer forslaget, det viktigste er å få et flertall for et forslag i tråd med vår politikk.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg