Tredje juledag

Tredje juledag var det nok med familiekos for Datteren. På tide å komme seg hjem. Jeg skjønner henne godt. Når man er vant til å bo alene og har gjort det i mange år er det ikke bare, bare å flytte inn hjemme for noen dager. Jeg synes hun har vært flink. Holdt ut mye lengre enn jeg ville ha gjort.

Jeg tok med Charlie Chihuahua når jeg kjørte henne. Vi gikk en tur i byen i regn og vind. Godt å komme inn, godt å ha vært ute.

Resten a  dagen ble brukt rolig, litt spising, litt soving, litt lesing og litt blogging.

Det er godt med noen slike dager og.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg