Trivelig morgentur

.Noen ganger liker jeg å ta lufteturen med Charlie Chihuahua gatelangs.  Titte litt rundt meg i byens forskjellige boligstrøk. Må ikke bestandig til skogs.  I dag ble det byvandring.

Studerte både ny og gammel arkitektur.

Et flott blikkfang helt etter min smak.

Ved Blyberghaugen var det kommet opp bilder og informasjon om de gamle husene. Jeg liker sånt. Du får historien rett i fleisen, enten du vil eller ikke.

Jeg traff og på en engasjert byborger. Vi fikk oss en god prat om diverse saker i lokalpolitiken, og var enige om så mangt.

Tok meg og en tur innom gater med gode minner fra barndommen. I denne gata bodde en slektning av Mamma som vi pleide å besøke da jeg var liten. Jeg tror jeg husker hvilket hus det er.

Dette ble en fin morgentur. 5 km viste skrittelleren. Fornøyd med det.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg