Ukens spørsmål

Som jeg skrev i innlegget Om å redde verden og å ta seg vann over hode så må jeg jo ha “Ukens spørsmål” i dag. Låne spørsmålene fra Andrea Sveinsdottir og svare på de ut fra mitt kjerring-ståsted.  Det er jo ikke sikkert at jeg og Andrea opplever verden på samme vis.

Er Charlie løs i Drømmehuset når dere ikke er hjemme eller er han i bur? 
Han er løs. Vi har ikke hunder i bur.

Hva står på ønskelisten din nå?  
Cindrella forbrenningstoalett, at koronarestriksjonene snart opphører og at Rødt gjør et brakvalg.

Treffer du venner nå i denne tiden?  
Ja jeg treffer Barndomsvenninna.  Har og hatt en kjapp kaffe med ei annen venninne.  Men jeg savner et normalt sosialt liv.

Hvor mye sparer du i måneden?  
Vi har sjelden hatt økonomi til sparing.  Vi har måttet leve veldig økonomisk bare for å få alt til å gå i hop.
Nå har jeg faktisk litt på en sparekonto, og det er jeg utrolig stolt over.

Hvis du hadde møtt 20 år gamle Andrea, hva ville du sagt til henne?  
Den 20 år gamle Brit …Jenta som flyttet på hybel på Kongsberg for å bli optiker….
Jeg ville fortalt henne at hun var bra nok. At det var lov å være annerledes.  At noen kunne bli glad i henne og.
Jeg ble aldri optiker. Men jeg tror det året i Kongsberg var veldig viktig.  Jeg fikk tid og rom til å finne meg selv. Skape meg selv i et rom hvor ingen kjente meg eller hadde meninger om hvem eller hva jeg var.
Jeg vokste utrolig mye det året.

Har du Strava eller planer om å bruke det?  
Nei jeg har ingen planer om å bruke Strava. Og ja, jeg vet faktisk hva det er (Merkelig nok)

Kan du dele noen erfaringer rundt det å få valp når man bor i leilighet? Ville du anbefalt å vente noen år for å slippe valpetiden når man ikke bor i hus med hage? 
Vi har hatt mange hunder, men vi har aldri hatt valp.  Våre hunder har alle vært omplasseringshunder og de har vært over valpestadiet når de har kommet til oss.

Tror dere noen gang at Charlie kommer til å få en bror eller søster, som i en hund til?  
Jeg tror ikke det, men en skal aldri si aldri.  Jeg vet Gamle Gubben Grå ønsker seg en litt større hund.

Hvilke YouTube videoer liker du best å spille inn?  
Forstår ikke spørsmålet. Meg og videoer er to ord som ikke passer sammen.
Hadde et tilbud om å dra til Drammen for å bli filmet til noen 8. mars innslag i forbindelse med valgkampen. Vel, niks.  Det fristet ikke. Vet at jeg nok må i gjennom noen slike stunt i valgkampen, men da får det bli for noe annet enn 8, mars.

7 kommentarer

Siste innlegg