Ukens spørsmål

Isabell Raad har overtatt for Sophie Elise – og jeg er fremdeles helt ute av lista.

Hva bruker du mest penger på i løpet av en måned?
Det må være mat.  Ikke fordi vi spiser så utrolig dyr mat, men fordi det koster en  del og holde en familie med mat i en måned.

Tror du at du kommer langt i Skal vi danse?

Nå er jo ikke jeg med i Skal vi danse, men hadde jeg vært med hadde jeg nok ikke kommet langt. Til tross for noen timer på Ritchers Danseskole hvor jeg forsøkte å lære meg latinamerikansk selskapsdans, rumba, samba og chachacha har jeg aldri imponert på dansegulvet.

Når du ble sykemeldt sist var du redd for ikke å komme i jobb igjen? (et spørsmål som passet bedre til kjerringa enn å spørre om uhellet til Isabel).

JA. Eller akkurat de første ukene tenkte jeg ikke på jobb i det hele tatt. Jeg bare sov store deler av dagen.

Skal du stemme ved valget?

I grunn et litt unødvendig spørsmål. Selvsagt skal jeg stemme ved valget, og jeg skal stemme Rødt. Du finner navnet mitt på kumulert plass både til kommunestyret og fylkestinget.

Kom du deg egentlig til Drammen? (skriver Drammen i stedet for Stocholm, fordi jeg aldri har planlagt å dra til Stocholm).

Ja. Jeg satt på med Magda begge veier.Men 1

Hva skal du danse denne uka?

Vel, det er Ringeriksdagen i morgen, og valgkampinnspurt, så jeg kommer vel til å danse rundt på torget og snakke om Rødt sin politikk til alle som vil høre.

Hvordan går det med helsa?

Jeg er i bedre form. Jeg arbeider 50%. 20% i hvitt. Men jeg er sliten. Trenger lengre tid for å hente meg inn. Blir fortere sliten. Men det går bedre, mye bedre – Helt sant….

Hvilket parti ser du på som Rødt sim største konkurent ved valget?

Ved kommunevalget er det AP som er vår største konkurrent. Mulig det høres litt rart ut, siden begge partiene er på venstresida. Men det er mer realistisk at vi sloss om de samme velgerne, enn at FRP eller Liberalistene stikker av med velgerne våre. SP og SV samarbeider vi greit med. På fylkesplan er det vel mer litt sånn blå mot rød side.

Hva tjener du mest penger på i jobben din? 

Jeg holdt på å si almisser. For når man arbeider på gulvet i det offentlige helsevesen blir en ikke rik.  Overtid og ubekvemstillegg er det som gjør at hverdagen går rundt. Siden jeg hvert år forhandler lønnfir 150 medlemmer, og alt som skrives på bloggen selvsagt kan bli brukt mot meg, får du aldri meg til å fremstå som fornøyd med lønna.

Hvor mye bruker du på oppussing av hytta?

Jeg liker å stelle og stulle. Men bruker ikke så mye penger på det  Finn.no. er kjekt til å få tak i møbler og mye annet til en billig penge – for ikke si gratis.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg