Ukens spørsmål….

Noen ganger er verden god.  I dag er en slik dag.  I går var det ikke noen god dag, så det er bra dagen starter bedre i dag.  Isabell Raad er fremdeles på bloggtoppen, og hun har spørsmålsrunde på bloggen.  Dere som har lest bloggen min en stund vet hva det betyr. Jeg får jo ikke spørsmål på bloggen min. Bare gode råd om ikke å kjøpe shampoen min på Kiwi.  Så derfor låner jeg spørsmålene til Isabell.  Det folk lurer på om Isabell er sikkert omtrent det samme som folk lurer på om meg, ikke sant?

Kunne du vært en av de jentene som dro/hang med Dan Bilzerian i LA?

???? Her måtte jeg Google litt.  Dan er født i 1980. Er pokerspiller, rik, glad i lettkledde damer og eksotiske reiser.  Ser ikke så værst ut. Jeg er litt svak for menn med slikt skjegg.  Om jeg kunne henge med han?  Vel, hadde han hatt lyst til å henge med meg hadde det jo gått helt greit. Jeg hadde ikke kastet klærne og hoppet rundt i bassenget sammen med han og ungjentene. Nei skulle han henge med meg måtte han kledd på seg og oppført seg som folk. Sluttet å kaste folk ned fra tak og tro han er kongen på haugen. Men hadde han hatt lyst til å gå tur med hundene, eller ta en kaffe med meg og diskutere politikk hadde han jo selvsagt fått lov til det.

Isabell har fått invitasjon, men takket merkelig nok nei.

Skal du danse på finalen av SVD på lørdag?

Nei.

Hvem håper du vinner SVD?

Det må være hun… Elise? Nereng. (Tidligere Voe)  Hun er her fra Hønefoss. Jeg gikk et par år over moren hennes på ungdomsskolen. Moren har vel og arbeidet på sykehuset og vi er på nikk. Jenta er søt og naturlig. Ja, jeg er lokalpatriot og heier på henne. (Tror ikke hun har røket ut…)

Hvor er jakka du hadde på deg på turen til Stalingrad kjøpt?

(Dette er det siste bildet jeg har delt av meg selv offentlig.) Den er fra Zizzi. Tror den ble kjøpt i 2017..

Skal du ha vlogmas igjen i år?

Nei. Men jeg skal lage mange hyggelige blogginnlegg i hele desember. Jeg er utrolig glad i jul, og kommer til å poste innlegg om julekos mer enn julestress. Isabell skal vlogmase (heter det det?) Hun flytter jo inn i leiligheten sin denne uka. (Tror det ikke før jeg ser det…)  Så det blir den første jula i nytt hjem.

Hvor ofte stusser du håret?

Alt for sjelden.  Ca to ganger i året.  Isabell stusser det hver 6. uke.  Det burde jeg gjøre og…

Har du lyst på barn, og i såfall – hvor mange?

Tror jeg har fått de barna jeg skal, men jeg har veldig lyst på barnebarn.  Gjerne en hel skokk.

Av alt du har oppnådd – hva er du mest stolt over?

Akkurat  nå for tiden er jeg flinkere til å telle mine nederlag enn å dra frem mine seire.  Men det er flere personalsaker hvor jeg vet jeg har utgjort en forskjell og at mitt arbeid har betydd mye for enkeltmennesker.
Jeg hadde vel en finger eller tre med i at det at betalinga på ansatteparkeringa på Ringerike Sykehus ble utsatt 1 år og 9 måneder.  Men jeg har ingen planer om å hvile på laubærene.  Det foreligger et budsjettforslag for røntgenavdelingen som jeg overhode ikke er fornøyd med.  Nedbemanning av radiografer er ikke noe man spøker med.  Det er en kamp jeg skal vinne.

Hvem har du best kontakt med fra SVD etter sesongen?

Ingen

Og til de som lurte. Isabell har bestemt seg for å flytte inn i leiligheten og eventuelt male når hun har bodd seg litt til.  Tipper Mamma Raad har hatt en finger med i den avgjørelsen.
Og vi som har flytt noen ganger vet alt om det å “bo seg litt til” og så male litt senere.  Det blir ofte med tanken….

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg