Ukens spørsmål….

Reklame | Cubus

Isabell Raad er fremdeles på bloggtoppen, og nå er det klart for spørsmålsrunde.  Dere som har fulgt denne bloggen en stund vet at jeg ikke får like mange spørsmål i innboksen min som Isabell.  Så da “låner” jeg hennes spørsmål og svarer på de. Jeg regner med at det leserne til Isabell Raad lurer på om Isabell er omtrent det samme som dere lurer på om meg.

Ønsker du noen gang at du kunne gått tilbake til å være en “normal kjerring” med et anonymt liv?

Nå har jeg et relativt anonymt liv, men det hender at en pasient kjenner meg igjen fra lokalavisen og kommenterer noe om politikk. Det hender og at fremmede mennesker kommer bort til meg for å fortelle at de liker det jeg står for politisk.  Det er bare hyggelig.
Det å være “normal” er det lenge siden jeg ga opp å prøve på.

Favoritt brand når det kommer til leppestifter/glosser/liners?

Hæ?
Eller jeg har et par leppestifter.  Tror de er Pierre Robert.

Hvor ser du på 90 Days Fiancé?

Ser ikke på det, hva det nå enn er….

Kunne du vært muslim?

Jeg kunne sikkert vært muslim ,hvis jeg hadde blitt født inn i den troen.  Nå regner jeg meg som kristen, og har da en annen tro enn muslimer.  Har ingen planer om å konvertere, men jeg ser ikke på muslimer eller andre ikke-kristne som vantroe.

Har du kontakt med noen fra de to PH sesongene dine?

Jeg har aldri vært med på PH:  Tror ikke det ville vært noe for denne kjerringa…

Står du hele dagen fremfor speilet å tar bilder?

Nei, men jeg forsøker å huske på å kaste et blikk i det og kanskje gre håret før jeg stormer ut døra på morgenen.

Hvor ofte har du sex?

Det er et spørsmål som kun angår Gamle Gubben Grå og meg.

Kunne du deltatt på Kompani Lauritzen? Hadde vært så gøy å sett deg der!

Jeg måtte google litt.  Nei, jeg tror ikke dette hadde vært noe for meg.  Men jeg tror kanskje jeg vil se serien. Jeg liker å se hvordan mennesker handler under press.  Hender noen overrasker.
Kjerringkroppen min hadde ikke hatt noe i et slikt konsept å gjøre.
Og jeg er ikke så veldig god på å innordne meg og ikke opponere hvis jeg opplever noe jeg ser på som urettferdig.

Hvorfor har du privat bruker på Instagram?

Har jeg det?

Hva prioriterer du mest mellom venner og familie?

Familien er viktigst, men ønsker å være mest mulig tilgjengelig også for venner.

Hvilken media er din største inntektskilde per dags dato?

Nå tjener jeg ikke penger på noen medier – så langt. Men jeg har snart spart opp 500 kroner på metapics het på bloggen.  Så jeg får vel svare blogg.
Må nok fortsette å arbeide som radiograf skal jeg ha til mat på bordet og tak over hode.
Men har noen behov for en kjerringkjeft til å kåsere over livet sånn litt generelt er det bare å ta kontakt.

Hva er dine tanker angående utroskap?

Isabellsvarer “– Egoistisk, ekkelt, lavmål og tragisk. Enkelt og greit.”  og det er sikkert et politisk korrekt svar på det spørsmålet.
Men  jeg vet ikke om spørsmålet alltid er så enkelt. Selvsagt er utroskap en egoistisk handling, men før jeg dommer en person nord og ned vil jeg gjerne vite grunnen til utroskapen..
Ekkelt? Hvis man er utro kun for å få tilfredsstilt kåthet og stilt sine behov er det ekkelt.  En liten kjapp omgang med hu eller han du traff i baren påseminaret med jobben.
Men utroskap på grunn av varme følelser for feil person… kjærlighet.?  Kjærlighet mellom to mennesker kan helt klart være umoralskt forkastelig. Men ekkelt? Nei, det vil jeg ikke si at kjærlighet er.
Lavmål?  Igjen  Det er så lett å dømme andre. Før jeg bruker slike beskrivelser ville jeg forsøkt å forstå historien bak.  Jeg tror ikke man kan uttale seg om utroskap på generelt grunnlag, men se på hvert enkelt tilfelle.
Tragisk? Ja utroskap kan være utrolig tragisk. To som elsker hverandre og som av forskjellige grunner bare må møtes i skjul.
Tragisk for den som blir bedratt. Men og tragisk for de som ikke kan leve ut sin kjærlighet.
Døm ikke andre før du kjenner hele historien er vel mitt budskap.

Vil du ha barn nå?

Nei. Det blir helt klart ingen flere barn på denne kjerringa her.  Men håper at det neste tiåret kan gi meg barnebarn.

Hva heter bunaden din?

Jeg har Vestopplandsbunad.  Mamma var fra Ringelia på vestsiden av Randsfjorden i Vestoppland. Men det er lenge, lenge siden jeg sist kom inn i den.

Hvordan takler du hat?

Jeg håper ingen virkelig hater meg.  Hat er et sterkt ord.  Misliker meg, gjør nok enkelte. Uenig med meg er nok mange , og det er nok mange som opp gjennom tidene har funnet meg litt vel provoserende
jeg har ikke vært i så mange rene konflikter med folk, mulig fordi enkelte er litt redd meg…
Jeg liker ikke å være i konflikt med folk, liker å skvære opp.

Siden dette er et Isabell Raad inspirert innlegg, må vi jo ha litt reklame

GIRLS SMALL

4 kommentarer
    1. Mange gode svar her. Jeg burde kanskje kikke innom isabell også, for å finne hva hun svarte på de samme spørsmålene 🙂
      Men aller først må jeg svinge innom alle småbloggene jeg leser, så kan de store vente litt 🙂
      Ha en fin dag ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg