Ukens spørsmål….

Her tar jeg en søndag og reiser til Kongsberg for å snakke litt politikk.  Kommer hjem, lager middag og snakker på innpust og utpust med  Gamle Gubben Grå om politikk.  En dag, en søndag, hviledagen. En hviledag tar jeg fra bloggen! Og hva skjer?  Jeg raser helt ned til en 33. plass igjen!!!
Vel i dag er jeg klar til kamp!

Lukker jeg det ene øyet ser jeg helt klart at det fremdeles er Isabell Raad som er øverst på bloggtopplista. Og Isabell Raad har spørsmålsrunde på bloggen.  Dere vet hva det betyr; Jeg stjeler bare spørsmålene, for det folk lurer på om Isabell Raad må jo være det samme som folk lurer på om denne kjerringa her.

Har du kjæreste?
Ja, jeg er fremdeles sammen med Gamle Gubben Grå!

Angrer du på at du har med mennesker i serien din som du ikke har i livet ditt i dag?
Forstår ikke spørsmålet.

Hva er det beste og verste med Charlie Chihuahua?
Det beste er at han alltid blir så glad når jeg kommer hjem.  at han er kosete, Kjekk størrelse på en hund, Og at han har personlighet.
Det verste er vel at han tar så stor plass i senga, at han helst vil ligge oppå meg hele tiden.

Har du lyst til å gi ut en bok nummer to?
Ja, men først må jeg få gitt ut bok nummer en. Tiden, , Oktober  Press  Flamme eller Silke  det er bare å ta kontakt.  Ja, andre forlag som har lyst til å gi ut kjerring-bøker er selvsagt også hjertelig velkomne til å ta kontakt.

Det var noe jeg reagerte litt på i Isabell sitt svar på dette spørsmålet.  Hun sier at det godt kna hende at det kommer en bok nummer to fordi hun savner og dra på bokturne’?!?  OK jeg skjønner at det å dra på bokturne kan være kult, sitte å skrive navnet sitt i en haug med bøker mens fansen står og forteller deg hvor fantastisk du og boka se er. Nærkontakt med leseren. Men drivkraften for å skrive en bok må da være enten skriveprosessen eller helst at man mener at man har et budskap å komme med?
For meg ville det viktigste være å nå ut med budskapet mitt, ikke nødvendigvis en stor lanseringsturne.  (Blir selvsagt med på det og jeg, men det er vel ikke hovedgrunnen til å gi ut ei bok, tenker jeg.)

Hvor kan man høre på podcasten din? 
Jeg har ingen podcast, men jeg er glad i å høre min egen stemme så kanskje jeg skulle lage en podcast…  Hva synes dere?

Hvis du hadde fått barn, hadde du ønsket å skjerme han/hun for sosiale medier? 
Jeg har jo som de fleste av dere vet tre levende barn og to døde. De er voksne nå. Jeg skriver ikke mye om Datteren, Eldste Sønn og Yngste Sønn.  Jeg utleverer de ikke på noen måte, og de er store nok (i 20 åra) til å si i fra. Jeg er usikker på hvor mye de leser bloggen min, men vet at noen av de er innom nå og da.  Jeg regner med at jeg hadde fått høre det hvis jeg har gått over streken.  Men det er jeg som er blogger, det er meg og mitt liv jeg blogger om  – ikke ungene.  De er mer statister.

Over hvilken periode filmet du til serien din? 
Forstår ikke spørsmålet

Ville du gått tilbake i tid, eller fremover? 
Når man er femti pluss ønsker man seg kanskje ikke å hoppe tjue eller tretti år frem i tiden.  Lengter liksom ikke etter å være en del av eldreomsorgen i kommune-Norge.   Så jeg ville nok hvis jeg måtte velge heller gå tilbake i tid.
Når det er sagt synes jeg at jeg er på en helt grei plass i livet.  Hver aldre og hver tidsperiode har sin sjarm.

Når kommer det nye episoder ut av serien din? 
Forstår ikke spørsmålet

Når kommer det ny video ut på Youtube?  
Svaret på det spørsmålet er utrolig enkelt ALDRI!!!!!! 

Hva er din favoritt parfyme?
Det er også et veldig enkelt svar på det spørsmålet; Brit fra Burberry. Det er klart at kjerringa som heter Brit må lukte Brit. Jeg tror dere alle forstår hvorfor denne parfymen har blitt min parfyme etter at jeg fant den i Cannes for noen år siden.  Den matcher liksom meg på en fantastisk måte, (og så er det enkelt for  Gamle

Gubben Grå og huske hvilken parfyme han eventuelt skal kjøpe med til meg…)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg