Våt start

I dag er det sånn plaskende regnvær. Du vet, vindusviskere på full fart, veibanen fulle av vanndammer med fare for vannplaning så vel som å sprute ned fotgjengere.

Har man hund hjelper det lite at været ikke innbyr til uteaktiviteter. Ut må man!

Det ble ikke den lengste turen. Det var Charlie Chihuahua og jeg skjønt enige om. Når brillene trenger vindusviskere og softshell-jakka er gjennomvåt innen du rekker tilbake til bilen har turen vært lang nok. Også for en liten kortbeint hund. Det skal ikke store vanndammen til før han får vasket mageskinnet.

Kaldt var det og i dag. Etter at november har vært utrolig mild så langt var det i dag isende kaldt. Sånn at jeg tok meg til å lure på om dette regnet kom som snø i høyden. Vet søster delte bilder av snø på sosiale medier i går. Bilder tatt på hytta deres i fjellet. Jeg trykket ikke liker!

Kjenner at jeg absolutt ikke er klar for snø og vinter. (Er jeg egentlig noen gang det?).

Nå er jeg klar for innekos resten av dagen. Kanskje litt baking?

 

 

2 kommentarer
    1. Har man hund, må man ut uansett vær, men det er jammen ikke alle turer som er like koselige. Det skal være sikkert!
      Her er det frost, men stille og et nydelig vær med måneskinn og Nordlys på kveldene.🤩
      DA går jeg gjerne tur med hunden.🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg