Veivalg…

Jeg klarte selvsagt ikke la være.  Det lå og murret i meg i hele går.  Innlegget fra Kokkejævel og bildet av pakkene med matfett.  Hadde også jeg gått opp 6 kilo i løpet av jula?
Hadde en drøy uke med marsipan, sylte og kald ribbe ført til at alle de kiloene jeg kvittet meg med på treningsleiren kommet tilbake?  Eller enda verre, hadde jeg gått opp enda mer enn jeg gikk ned de ukene? Var jeg tilbake til start?
Jeg trodde ikke det. Buksene føles fremdeles vide. Men det har vært en del kosebukse-bruk i jula.  De buksene har aldri strammet.

Vel, nysgjerrigheten vant, og med bankende hjerte gikk jeg på vekta.  Ville det bli kun rosenkål og treningsball de neste ukene?

Jeg slapp det!
For selv om jeg har kost meg godt i jula, har jeg ikke spist ribbe med begge henda.
Selv om jeg har hatt rolige juledager har jeg gått tur og trent med pilatesballen, og vekta den er på stedet hvil, eller muligens en liten vektreduksjon.

Dette gir selvsagt økt motivasjon til å fortsette innsatsen videre i 2022.

8 kommentarer

Siste innlegg