Vi klarte det!!

Vi klarte det!  Kjerringtanker fikk 2071 sidevisninger i går og er oppe på en 7. plass i dag!  Er det ikke fantastisk dere? Den fantastiske plasseringen kan jeg takke dere for. Tusen takk! Dette klarte vi sammen, så en blomst til hver enkelt av dere.

Når man raser slik oppover bloggtopplista er det ikke til å unngå at man speider mot toppen.
Vel det skulle jeg ikke ha gjort, for hva fikk jeg øye på ? Ei blekfeit mannerumpe som satt oppe i fjellsida og bæsja!
Jeg slår blikket raskt ned og konsentrerer meg om Dagens Bunnblogger.

Dagens Bunnblogger Monikamdesign syr flotte vesker til å ha strikke- eller hekleprosjekter eller hva du vil i. Hun kaller de for prosjektvesker.

Når jeg hører ordet prosjektveske, tenker jeg på arbeidsveska mi.  Den store veska som jeg slenger over skuldra hvis jeg skal på jobb eller politiske møter. Den rommer det meste av de “prosjektene” jeg arbeider med – og i grunn ganske så mye rot.

Jeg tømmer ut veska på skrivebordet i gangen og studerer innholdet. Alltid kjekt å få rydda litt i veska.
Her er skriveblokk, og noen notater fra siste kommunestyremøte.
En brosjyre for Rødt sin fantastiske politikk, egentlig en valgbrosjyre for Rødt Akershus, men pytt pytt. Rødt er Rødt.
Nøkkelknippet mitt med nøkler til jobb, hus og bil.
Blodsukkermålesett. Må jo passe på diabetesen også på de travle dagene.
Høyttalertelefonen min, uunnværlig på skype-møter.
Laderen til nettbrettet
Noen småmynter – også en tiøring og en femøring. Når gikk de egentlig ut av sirkulasjon? Veska fikk jeg i julegave av Svigermor sist jul.
Tre Paralgin Forte, har gått litt smertestillende på noen møter de siste månedene, men nå har jeg ikke slukt en eneste tablett på over en uke!
En haug med kulepenner. Jeg er avhengig av å ha penn og papir med meg på møter.
– Og en bunke munnbind. Det er liksom en selvfølge i 2021. Håper dette er noe vi kan le av om noen år.

Så nå er jeg spent.
Hva har du i prosjektveska di?

 

 

14 kommentarer
    1. Gratulerer! 😃 Jeg klikka meg inn noen flere ganger, men ikke så mange heller. Det samler seg opp endel i vesker, så en opprydding en gang iblant må til. I min er det ihvertfall penn, kvitteringer og lommetørklær i papir pga. allergi (hvor får man tak i sånne i stoff lenger?).

    2. Jeg har alt for mye i veska mi, helt klart. Sånn har det alltid vært. Det blir mer og mer. Mobil, sprit, tripod til mobilen, munnbind osv…..

    3. Jeg har sluttet med vesker utenom når jeg skal ha med meg pc. I den finnes det nok litt av vært.
      Ellers kun kort som jeg har i mobilomslaget er med meg til daglig.
      Det føles veldig befriende å slippe å tenke på hvor veska var til enhver tid.
      Nøkler til hus og bil har jeg i ei lomme.

    4. Smertestiillende,tannpirker, Antibac, munnbind, tøyposer (til å ha matvarer i) mobilen, kvitteringer, tyggis, det var nå litt da som man har i veska. Men har en annen veske for håndarbeid hehe. Gratis med 7 plass..

    5. Vel, der er d litt av hvert 😉 antibac, papirlommetørkle, lommebok, 2 nylonnett til handleturer, ei pastilleske, lommebok, et par penner, håndkrem og 5-6 leppestifter/lipglosser
      Gratulerer med plasseringen 🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg