Vibbedille

Tenk så mange fine folk man blir “kjent” med gjennom blogging.  Mennesker som deler hverdagene sine med oss, og vi føler at vi kjenner de bedre og bedre etter hvert som vi har fulgt de en stund.
Og selv om jeg jo følger godt med på de som er på toppen av bloggtopplista, og på den måten føler at jeg har blitt kjent med både Kokkejævel og Isabell Raad, så er det nok de bloggerne jeg følger som befinner seg lengre ned på lista som jeg setter mest pris på å følge. De skriver jo også hyggeligere om meg enn det for eksempel Kokkejævel gjør.

Og det er noe jeg synes er så utrolig hyggelig.  Når jeg klikker meg inn på en blogg jeg følger, og ser at den til min forundring skriver koselig omtale av bloggen min.  I går vardet Solliv. I dag var det Vibbedille.

Vibbedille er Norges største strikkeblogg, og der kan du få inspirasjon til de lekreste strikkerier, og ikke minst perlearbeid.  Det klør både i nabiperler og strikkepinner når jeg er inne og titter på bloggen hennes, Men jeg er jo innehaver av et lager av halvferdige produkt, så jeg har aldri klart å liksom få satt i gang med noe av alt jeg blir inspirert av.  Men jeg har kjøpt perler….

Det er ikke på grunn av strikkeoppskriftene jeg følger bloggen, men dama er et fyrverkeri av overskudd og godt humør og skriver om livet sitt sånn uten perler og strikkepinner også.  Ja, og så har hu verdens kuleste hedding. Tante er fortsatt gal står det der.  Er det ikke herlig Man må jo bare bli glad i ei gal tante?!?  Forresten tror jeg mine nieser, nevøer og grandnevøer fort kunne trekke den samme konklusjonen når det gjelder meg.  Tror i grunn Vibbedille og jeg er ganske like på mange måter.
I sitt blogginnlegg i dag hvor hun skriver om bloggen min, skriver hun at hun har lyst til at vi kan ta en kaffekopp sammen hvis hun skulle være på mine kanter.  Og, Vibbedille. Ja, det hadde vært utrolig hyggelig.

Ble du nysgjerrig på denne bloggen? Du finner den  her.

8 kommentarer
    1. Herlig, flott blogger og kul dame 🙂 og så snill og koselig…Føler at jeg kjenner henne og garn har jeg vunnet..En gang garn til et skjerf og en annen gang ble det et skjørt 🙂 Heldige meg..:)

    2. Så koselig 🙂 Alltid koselig å skrive anbefalinger av fine blogger, og veldig koselig de gangene man blir nevnt. Jeg leser også Vibbedille sin blogg. Flott dame 🙂

    3. Koselig at du ble nevnt der da! 🌸 Jeg fant faktisk Vibbedille via bloggen din, i forbindelse med at du vant påskepynten. Jeg syntes den var så fin så jeg har lagd sånne påskekyllinger jeg også. Er nok som deg og er mer interessert i perler enn strikking, og hun lager noen flotte perlerier! 😃

        1. Ja, den er flott og masse jobb! 😃 På Fb er det ei gruppe som heter Hama Perler Norge og der legger hun ut link til perle-innleggene sine + mange andre som legger ut prosjekter. Så en regnbuespinner der som var så fin!

    4. Ojj!! Dette innlegget har gått meg hus forbi!! Hmm hvor kan eg ha vært den dagen tro? Tusen takk for koselig omtale ♥️ Skal ikkje se vekk fra at det kan bli en kaffi en dag 😊
      Kos deg og ha ei herlige helg 😊

      Go’klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg