Vixen

Nå har jeg satt meg ned og sendt mine nominasjoner til Vixen.  Jeg synes at alle vi her inne som fremdeles er så gammeldagse at vi fremdeles blogger skal sende inn nominasjoner på våre favoritter. Nå har jo vi “gamlingene” overtatt bloggkonseptet, la oss også stråle på Vixen.
Her er min liste med begrunnelse.

Folkets favoritt.  I denne kategorien har jeg nominert 2 blogger.
For det første Mamma på hjul.  Det er mange av oss som ler med Vivian over alt fra hardhendt kroppsvask til ufrivillig luftavgang hos en fyr fra Finnmark.
Vi lar oss imponere og gleder oss med henne når hun svever høyt der oppe i paraglider.
Vi føler med henne og krysser fingrene når hun skriver “Ring 113” og vi blir eitrende forbanna på hennes vegne når hun møter uforstand og vrang vilje hos de som er satt til å gi hjelp og bistand.
Kort sagt Mamma på hjul er en blogg som kryper under huden vår og blir der.

Den andre jeg har nominert til Folkets Favoritt er Aud Marit På samme måte som Vivian har hun evnen til å krype under huden på oss leserne og bli der. Vi føler med henne, gleder oss når hun har det bra og føler med henne når livet ikke er så greit.

Til Årets influenser Mote har jeg nominert  Andrea Sveinsdottir jeg synes hun har en nydelig smak og er utrolig flink til å kombinere.

Til Årets influenser interiør har jeg nominert Stine Skoli Jeg mener, dama som bare ved å vise meg bilder fra soverommet sitt fikk meg til å bruke en dag på å shine opp vårt fortjener en pris.  I tillegg har jeg mang en gang blitt sittende å gape av ren beundring når jeg klikker meg inn på Stines innlegg. Vaskerommet er en drøm, skøytebanen… Ja nesten alt.  Hun har inspirert meg masse.

Til Årets influenser Livsstil nominerte jeg Vibbedille Ei dame som kunne ha satt seg ned og sett svart på livet, forlivet hennes er ikke en dans på nabiperler og mykt garn. Men som i stedet bruker krefter på å glede andre med de flotteste strikkeoppskrifter og de sprøeste ideer innen hobbyprosjekter.  Dama som får meg til å sitte på ei brygge å strikk i 20 grader minus. Inspirerende og morsom.
Og med det samme jeg var i gang med den kategorien nominerte jeg også  Janne Nordvang Hennes ukas små øyeblikk som kommer hver søndag er et must for mg.  Det gir meg inspirasjon over å tenke gjennom mine små øyeblikk og innse at livet er ikke så verst. Det er mange små hverdagsgleder.

Til Årets influenser Reise og friluftsliv har jeg nominert Ut i friluft. Hun har med sine flotte naturbilder og sine bobilturer gitt meg både det sparket i rumpa jeg av og til trenger for å komme meg ut på tur, og lyst til å utforske landet vårt.

Til Årets Business har jeg nominert Kokkejævel uten snev av ironi. Når en fyr selger livsverket sitt for å satse på nettbutikk og bøker, et marked som ene og alene er tuftet på leserne av bloggen, ja da fortjener han denne prisen.

Jeg kunne ha nominert flere, og kanskje kommer jeg til å gjøre det.
Gå inn og nominer  dine favoritter du og. Du finner siden for å nominere her

 

5 kommentarer
    1. Takk for link – har aldri satt meg inn i hvordan man gjorde det, men dette var jo kjempeenkelt. Du er herved nominert til årets gullpenn, årets sterke mening og årets influencer i underholdning. Jeg koser meg (nesten) alltid med bloggen din til morgenpumpingen (av morsmelk til poden) som er ganske traurig i seg selv. Om disse nav-greiene skulle gå den veien høna sparker, kunne du kanskje satset på årets business til neste år?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg