2, dag jul

I går var en rolig dag. Gamle Gubben Grå og jeg gikk Ribbemarsjen

i snø drev og noen få minusgrader. Det var godt med en tur ut og litt frisk luft.

På ettermiddagen bestilte vi pizza fra Peppes. Ja, jeg er gal, jeg vet. Jeg mener  bestille pizza på en andre juledag og til og med skryte av det på blogg. Men så var det. Enkelt og greit.

Så spilte vi Ticket to Ride, hele familien. Det er kos, men diskusjonen kan gå litt høyt.  Ikke minst når det gjelder tolking sv regler, poengberegning og forskjellen på tog og lokomotiv. Men en vinner ble til slutt kåret, og det var ikke meg….

Selv om klokka hadde bikka 23 før vi var ferdige med å spille, mente ungene at det var på sin plass med enda mer kvalitetstid med familien.

Så vi tok med oss en stor bolle potetgull ned i kjellerstua. Nå skulle vi se “Fjols tilfjells” den oppfølgeren  ikke den med Juster

Fin film  Koselig dag sammen med de personene som betyr mest for meg.  Lattermusklene fikk og beveget seg litt….

Jeg har kost megmasse med åha ungene hjemme såpass lenge.

10 kommentarer

Siste innlegg