Gjøk og sisik, trost og stær…

Det ble tur med hunden i sentrum i dag. Surt og grått, men temperaturen er i det minste stigende.  Ikke så mye som minner om vår å ta bilde av. Mer høst-stemning.

Jeg har bestemt meg for å la resten av bloggtopplista få fred i dag. Mine refleksjoner etter Heidi Rosander sitt innlegg i går kan du lese i innlegget Å bli slank er forbeholdt de rike.. Jeg har lest resten. Var ikke noe som vakte så mange refleksjoner.

Overskriften Det er et utømmelig marked. Spesielt populært er det for kvinner over 50 inne på forsiden vekker min interesse her jeg sitter og knotter meg gjennom nettavisene mens jeg forsøker å få igjen varmen etter turen ut.
Hva er det avisen mener jeg og andre kjerringer på 50+ har behov for nå?
Svaret er fuglesang!!?!

Jeg må lese artikkelen. Det vi kvinner på 50+ har et utømmelig behov for er å lære oss å gjenkjenne sangen til de forskjellige fuglene man møter på i skogen, parker og nabolag.
Jeg kan en del fugler. Ikke mange, og jo. Jeg kunne godt tenke meg å lære flere.
Nå tror jeg ikke jeg har tenkt å melde meg på kurs, men jeg kan nikke gjenkjennende til at kjerringer på 50+ kan ha interesse av å lære mer om fuglesang.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg