5 BEATY TRIKS

Stina har på ny entret bloggtoppen. Denne gangen med 5 beaty hacks, og da hjelper det ikke at Isabell Raad skal være med i “Skal vi danse” . Litt overrasket der.

Enda mer forundret over topp-plasseringen når jeg leser innlegget til Stina. Brukte barberhøvler kan fjerne nupper, Aloe Vera roer ned solbrenthet, Det er lurt å ha pudder, leppestift og sminkefjerneserveietter i bilen (eller kanskje i håndveska), bruk solkrem med høy faktor i solarium og hvis du børster for hardt på ny-krøllet hår blir det krusete.  Ikke akkurat “Breaking-News”.  Jeg mener, ikke en gang jeg som er, og alltid har vært utrolig lite interessert i skjønnhetstips lærte noe nytt her.

Som den trofaste leser sikkert har forstått er jevnlige gjørmebad en del av hemmeligheten bak min blendende skjønnhet. Hvis ikke kan du lese om det her og her.
Gjørmebad er ikke noe bare jeg driver med.  Fenomenet brer om seg. Les bare her i denne artikkelen fra Spania.
http://www.spaniaavisen.no/wip4/sier-ja-til-gjoermebad-og-nei-til-bading-i/d.epl?id=2561316

.Også kosmetikk- og skjønnhetsindustrien har kastet seg over fenomenet gjørme eller kanskje mer leire.
Så siden jeg er en slik trendsetter, er det ikke lenge til jeg kommer på bloggtoppen….

 

 

17 kommentarer
    1. Rett opp til plass 67 igjen.
      Du ser forresten feiende flott ut på det bildet der.

      Her: Det regner. Det gjorde det i går også.

    2. Tidligere var Modum Bad et kurbad hvor fine fruer bl.a. kunne få leire-/gytjebad. Mormor jobbet med det, mens morfar var gartner der. Det skulle visst hjelpe mot mange plager, så da er du sikret, hehe. 😉

    3. Jeg ble NESTEN litt skuffa i dag. Jeg hadde gledet meg til din vri på Skal vi danse 😀 Men den gang ei 😮 Hun la el ut innlegget i dag, så det kommer vel på toppen i morgen da…om dansingen.Så i MORGEN får jeg nok kose meg med ditt 😀

      1. Jeg så danseinnlegget til Isabell før jeg la meg i går, og var halvveis forberedt på å delta i “Skal vi danse” men det kommer sikkert en ny mulighet

    4. Altså du Brit (om jeg får lov å kalle deg ved fornavn) er bare helt fantastisk. Skulle ønske jeg kjenner deg personlig. Du har en sånn flott humor, selvironi, ironi, galgenhumor – kall det hva du vil. Du er bare helt topp. dette sier jeg fordi jeg er også en “kjerring” med en “gammal gubbe”- og vet du hva ? Det er helt topp. Stå på. Du er bare helt herlig. 🙂

      Lise

      1. Tusen takk. Det var hyggelig tilbakemelding. Noen mener jeg må oppleves “live”. Noen mener at det er best å la være…..

    5. Var ordentlig fint bilde av deg! Og gjørmebad.. om det hjelper for skjønnheten vet jeg ikke men jeg husker den gode følelsen selv om det er lenge siden nå…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg