50 timer igjen

Når jeg skriver dette er det 50 timer igjen av treningsleiren.  Om 49 timer skal jeg ha ryddet rommet og levert nøkkelkortet i resepsjonen. Så har jeg avsluttende samtale med legen – og så er jeg fri til å dra! Det er en time med bevegelighet og avspenning, og en aktivitetsdag jeg kan delta på hvis jeg vil, men jeg er aldri så avslappet og har så senkede skuldre som når jeg setter nesa hjemover. At det erfor siste gang vil nok ikke endre på det. Og ja, jeg skal love å lage min egen aktivitetsdag!

Boblene jeg kjøpte for er par uker siden for å feire at Hønefoss sykehjem var reddet ble aldri åpnet. Men kanskje åpner jeg flaska på onsdag. Gjennomført treningsleier er vel og en god grunn for bobler?

Jeg har ikke lidd noen nød, og jeg har helt sikkert hatt godt av opplegget. Jeg har mistet noe av meg selv i løpet av oppholdet, nærmere bestemt seks kilo.

Men det er godt det snart er over. Kjenner det skal bli godt å komme hjem. Å være hjemme over tid. Få landet litt, og tatt fatt på mitt nye liv,. Hva nå det måtte inneholde.

 

11 kommentarer

Siste innlegg