Antrekk

Reklame | Zizzi

 

Jeg vet jeg i innlegget Nok et innlegg om rundstykker…. lovet dere et antrekksinnlegg.  Det er en stund siden denne kjerringa har svingt seg rundt mens Gamle Gubben Grå har fotografert.
Vel, kjerringa skulle gjerne vist frem det siste i vårmote hun!  Men her på Ringerike er alle butikker utenom apotek, vinmonopol, optikere og matbutikker stengt.  Lite med nye klær her altså.

I dag har jeg derfor klikket meg inn på Zizzi sin side og bladd meg gjennom salgsvarene.  Da Zizzi hadde butikk her i byen var jeg fast kunde, og det er ikke få røverkjøp jeg har gjort der.

Nå er denne jakka på vei i posten, og ja, jeg skal svinge meg foran kameraet når den ankommer.

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg