Bakketrening….

Nå var det på tide med en pust i bakken, for nå har kjerringa vært på bakketrening.  Er helt svett, og kjenner det knaker faretruende i både knær og ankel.  Dunker godt i ankelen nå.  Dette var en litt tøffere økt enn den jeg pleier å ha med treningsballen.

For denne lørdagsformiddagen har blitt brukt til rydding, og da var det diverse ting som skulle flyttes ned i kjelleren. Jeg har ventet en god stund på at denne forflyttelsen skal skje, men det har ikke virket som om Gamle Gubben Grå helt ha sett det samme behovet. Så når noe skal gjøres må jeg gjøre det selv for å få det gjort. I dag uten den energien en real krangel gir meg. Jeg har for lengst innsett at skal oppgaven bli gjort er det jeg som måtte gjøre det. Likevel har det blitt utsatt ett par ukers tid, jeg har liksom ikke hatt lyst og ork til å ta fatt på oppgaven.

Men nå er det ryddet og tinga godt plassert i kjelleren
Det medførte seks turer opp og ned kjellertrappa i løpet av en halvtimes tid.
Ei kjellertrapp som lenge har vært en så stor utfordring for meg at jeg har droppet TV-kvelder og latt Gamle Gubben Grå stå for klesvasken. (Det med klesvasken kan være av bekvemmelighetsgrunner og…. Flott å få klærne ferdig vasket og brettet).

Så nå ble det en velfortjent strekk. Jeg ba Gamle Gubben Grå si at jeg hadde vært flink. Ros og belønning skal være bra har jeg hørt. Han spurt om jeg ville ha Sjokolade.  Vel, jeg droppet den, men håper på en kaffe-latte om ikke alt for lenge…

4 kommentarer
    1. Noen ganger er det best å bare sette i gang og gå ting gjort.
      Så fikk du på trent og belønning til slutt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg