Sjokolade

Husker dere at jeg for en stund siden skrev om hun som hadde sjokolade til frokost?  Og at jeg bestilte litt av denne lavkarbo-sukkerfrie-vegan-sjokoladen ? Vel i dag dukket den opp i postkassa. Og hva passer vel bedre på en dag som denne en litt sjokolade. Og husk denne sjokoladen er nesten for helsekost å regne.

Sjokoladen med kokosmelk som jeg hadde kjøpt i dyre dommer var helt grei den. Men det holder med en rute. Og jeg må ha kaffe til sånn mørk sjokolade.

Gamle Gubben Grå spiste også sjokoladen med glede, selv om den var vegan.  Ja han var svært så fornøyd. Kanskje fordi det var med en gave i pakka som jeg ga til han. En liten pose med gelebjørner. Gelebjørner er yndlingsgodteriet til Gamle Gubben Grå.  Egentlig skal det være Haribo-bjørner  men disse går sikkert ned de og.

7 kommentarer

Siste innlegg