Beklager

 

 

Nå har denne kjerringa klart det igjen.  Med min noen ganger litt for skarpe penn har jeg klart å såre noen.  Dask som jeg skrev om I innlegget En liten skjennepreken……forstår ikke at hensikten min med innlegget var mer å sette fokus på valg av fottøy enn hennes valg av fottøy. Det beklager jeg.  Da er det jeg som har skrevet noe feil. Det er ikke Dask som forstår feil. Feilen er ene og alene min.

Jeg har beklager til Dask.  Det er det minste jeg kan gjøre. Jeg vil og beklage her på bloggen. For når Dask oppfattet innlegget som å bli hengt ut og gjort narr av, ja da vil jeg tro andre oppfattet det slik og. Og det var på ingen måte hensikten min.  Jeg burde være den siste som gjøre narr av folk som har vært uheldig og snublet litt.  Jeg har da gått på trynet mang en gang med langt mer alvorlige konsekvenser enn ei skitten joggebukse

Hensikten min var å sette fokus på valg av fottøy. Hvor fort gjort det er å bare kjippe på seg de sandalene fordi man skal bare ut med søpla, hente posten, lufte hunden….  Vi har gjort det der alle sammen mange ganger, og i de aller fleste tilfellene går det jo bra.  Det er bare så utrolig dumt den ene av tusen gangene det ikke går greit. Dask slapp unna med litt søleflekker.  I 2013 ødela jeg kneet mitt på grunn av feil skovalg. Eller ikke feil sko for en tur i parken, som det jo var. Bare feil sko for de meterne med våt leire som jeg forsøkte å forsere.

Hensikten med innlegget var altså ikke å gjøre narr av, eller på noen måte henge ut Dask. Jeg beklager at det ble oppfattet slik.

3 kommentarer
    1. Jeg har (utrolig nok) klart å holde inne med mine meninger og oppfatninger i alt som har vært av blogger-kriger & konflikter frem til nå. Det eneste jeg har kommet med uttalelser i så måte, er sporadiske forsøk på diplomati.
      – Det kan være at lunten er noe kort etter en lang dag på jobb, men non the less; Her var grensen min nådd for hva jeg evner å la passere av hårsårhet i klassen selvhøytidelighet på steroider..
      Om det hadde vært mitt innlegg som hadde vært omtalt her, ville utkommet vært krampelatter, for så at jeg etter alt å dømme ville vekket ‘kællen’ og avholdt høytlesning!
      – Greit nok, vi er alle forskjellig, så hva som er morsomt for meg, er jo ikke for alle. Men derifra til å gå så lavt som å lange ut med at du er blottet for empati som en annen jævla psykopat, er intet mindre enn absurd!! Vi må da for pokker kunne la NOE passere uten å la oss fornærme!? – Og dersom selv det er for mye forlangt, så innby i det minste til dialog på sivilisert vis; Gi i det minste vedkommende en fair sjanse til å forklare seg!! For det er unektelig så at sjansene for at det IKKE er vondt ment i sammenhenger som denne er så massive at en trygt kan gå ut i fra at så er tilfelle, -uansett hvordan en eventuelt må ha forstått ordlyden!
      – Når det er sagt, så imponerer du stort i måten du håndterer dette anliggendet! Her kan jeg rett og slett bare ‘bøye meg i hatten’ og ‘ta av meg støvet’ for diplomati på elitenivå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg