Ble kake i dag

I dag har det vært skikkelig søndag i Drømmehuset.
Vi hadde varme rundstykker til søndagsfrokosten.  Det begynner å bli en vane nå, men er likevel så koselig.  Bare lukta av nystekt brød i huset er jo nok til å sette søndagsstemning.

Lat start på dagen med lesing av lørdagens papiraviser.  Ingen ting er som papiraviser,  Men det er liksom bare på søndager jeg tar meg tid til virkelig å lese dem.

Så gikk Gamle Gubben Grå, Charlie Chihuahua og jeg Søndagstur Selv om jeg ikke er så glad i vinter må jeg jo innrømme at en solrik februardag med snø på granene er ganske vakkert.  Med piggsko på går jeg trygt og slipper å gå anspent og ha all oppmerksomhet på hvor jeg setter beina.  Virkelig en riktig investering. Jeg driver nå og sliter på par nummer to. Beste investering jeg noen gang har gjort.

Da vi kom hjem svingte jeg meg på kjøkkenet og lagde “Ovnsstekt sjokolademousse”.
Lenge siden jeg har sett Yngste Sønn komme så raskt ned loftstrappa som da jeg ropte opp og lurte på om han ville ha kaffe og nybakt sjokoladekake.

En liten strekk under pelspleddet på sofaen rakk jeg mens Gamle Gubben Grå laget middag. Biff Stroganof.
Kort sagt, en fin søndag.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg