Bokprosjekt

I innlegget før i dag….  skrev jeg at jeg hadde fått ide til et bokprosjekt.  Når denne kjerringa først har satt seg noe fore er det ikke alltid så langt fra tanke til handling. Så jeg er snart ferdig med førsteutkastet til første kapittel. Regner med at det må finpusses litt på når jeg får lest gjennom det etter litt pause.

Jeg diskuterte og bokideen med noen jeg stoler på. Vedkommende syntes det hørtes ut som et prosjekt som nok kunne appellere til en relativ bred lesergruppe. Ikke noe vits i å skrive noe som kun de som er spesielt interessert i vil lese.

I tillegg har jeg gitt “arbeidstittelen” og litt om prosjektet til en fotograf jeg kjenner. Så har vedkommende fått i oppdrag og lage et forslag til forside, eller helst et bokomslag.

Jeg er i gang! Og ja, dette prosjektet har jeg tro på.  Ja såpass stor tro at jeg alt har notert meg den første forhåndsbestillingen.

14 kommentarer

Siste innlegg