Cola Zero

Husker dere at jeg tidligere i dag skrev innlegget Det finnes bare en Coca-Cola….? Gamanoramas test av Cola Zero med “ny” smak gjorde meg nysgjerrig. Ville jeg som overhode aldri har likt noen versjoner av sukkerfrie coladrikker falle for denne? Gsmanorama skrev jo at den var mindre besk enn den “gamle”, og nettopp den litt bedre smaken er det jeg misliker med sukkerfri cola. Regner med at det er søtningsmiddel som gir den beste smaken.

Vel, jeg ba Gamle Gubben Grå kjøpe med en flaske til meg, så jeg fikk testet ut det her. Og siden jeg er gift med verdens snilleste mann gjorde han selvfølgelig det. Spesielt fordi han er i ekstra godt humør i dag. Han har fått første dose med vaksine i dag.  Den har han ventet på lenge.

Men tilbake til cola-drikken. Likte jeg den? Vel, den var mindre besk. . Det er et pluss.  Ikke fullt så bra at drn og hadde mindre kullsyre, men doven cola går i grunn greit.

Det var ikke Coca-Cola. Langt der I fra. Originalen er mange ganger bedre. Men den var ikke verst – hadde det bare ikke vært for ettersmaken.

Niks, dette blir nok ingen ny favoritt.

4 kommentarer
    1. Jeg drikker bare sukkerfri brus jeg. Drikker ikke mye av det heller, men heller det enn med sukker i. Men sjoklade derimot, dr er det ikke mulig med sukkerfri altså 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg