Dagens Outfit

Hei fininger, har dere en strålende dag?

Jeg lovet dere tidligere i dag ar jeg skulle komme tilbake med et innlegg som viste dagens outfit.  Vel, her ser dere hvilken lekker og avslappet stil jeg har valgt denne lørdagen. Det er jo helg, folkens, så da er det bare å chille!

Jeg har slappet av på morgenen med litt husarbeid. Har både ryddet i kjøleskapet, vasket alle stuevindene og alle gulvene i første etasje. Da passer det med en utslitt bukse fra Kap-Ahl  storskjorte fra samme sted samt raggsokker.  Raggsokkene er det Barndomsvenninna som har strikket. Egen design! Relativt eksklusive. Det finnes kun dette paret i akkurat denne fargekombinasjonen og dette mønsteret. Hun strikker for salg, og hvert sokkepar er helt unikt! Legger du igjen kodeordet SOKK i kommentarfeltet formidler jeg kontakt – og jeg skal love deg en fordelaktig pris for et unikt produkt  hand made av designeren selv.

Følg med i mitt neste innlegg  Da skal jeg vise deg hvordan jeg sminker meg før jeg drar på shopping!

Vi blogges!

Klems fra Kjerringa

8 kommentarer

Siste innlegg