Det ble tur…

I innlegget Ønske om å fremstå som perfekte…skrev jeg at mitt neste innlegg skulle handle om søndagstur. Skal man opprettholde inntrykket om det perfekte liv må man selvsagt på søndagstur på en solfylt septembersøndag. Fylle opp Insta, snapp, fb og blogg med naturbilder i spreke høstfarger, helst fra høstfjellet.

Jeg har vært på tur. Men ikke på fjellet, og ikke ble den så lang heller. Skrittelleren sier 2,6 km og vi vandret rundt i et villastrøk.. Men  tur er tur, då det teller. Ikke sikkert alle som deler flotte bilder hat vært på så lang tur heller. Noen ganger kan det hende at bildet er fra i fjor. Dette er i det minste fra i dag, selv om jeg verken har vært på topptur eller vandret flere mil.

Noen bekjente fra Oslokanten sendte nettopp en snapp fra Kistefoss. Det er rett over skogen der. Jeg burde jo sendt snapp tilbake å be de komme bortom på en kaffekopp. Jeg kommer ikke til å gjøre det. Ikke fordi det ikke er trivelige folk, men fordi jeg ikke har lyst til å panikk-rydde. Ikke har jeg noe å servere heller. I tillegg trenger jeg å ha fokus på restitusjon i dag. Det blir en lang dag i morgen.

Så må blir det pelspledd, sofa og en liten lur. Der føles som akkurat riktig aktivitet akkurat nå.

6 kommentarer

Siste innlegg