Det snør..

I min streben etter å nå bloggtoppen prøver jeg jo etter beste evne å lære av de som ligger på de øverste plassene.

I innlegget Tankefull kjerring tidligere i dag brukte jeg en negativ antigen hurtigtest for å surfe litt på Covid-19 bølgen. Covid kan jo som kjent brukes til alt fra dårlige unnskyldninger for hvorfor rullestoler fra NAV lar vente på seg til å fremme salget av kakepynt i nettbutikker.

I dette innlegget tenkte jeg å skrive om snøen som falt i fjor, eller I går. Slikt skriver jo og toppbloggerne om.  Eller jeg er mer dagsaktuell enn det og skriver om snøen som faller i dag. Her og nå! Mer direkte blir det ikke. Se, det har alt begynt å legge seg på bordet på trammen!

Ikke det at det gleder mitt sinn så veldig. Jeg er liksom ferdig med vinteren når jeg har hatt hvit jul – og har forlenget begynt å lengte mot vår.

Det fortsetter å snø, og de få snøfnuggene på trammen har blitt til mange.

5 kommentarer

Siste innlegg