Fansen ble skuffa….

I går bød jeg på meg selv. Ttok med meg strikketøyet på stranda  Og folk har stort sett likt innlegget tror jeg, eller mulig noen bare har syntes det var kjempeteit og klikket seg videre. Greit det og.

Men en av mine lesere, muligens fler, ble direkte skuffet. Så skuffet at vedkommende mener det er på sin plass å fortelle meg at hun ble skuffet. Hun trodde jeg ikke så sånn ut, skriver hun.

Jeg vet ikke helt hvordan hun hadde forestilt seg at jeg så ut, men denne kjerringa ser ut som ei kjerring. Synd men sant.  “En får værra som en vart når en ikke blei som en sku” som Gamle Ordføreren sa til meg en gang. Jeg tror han mente det positivt.

Er mer usikker på om hun som kommenterte mente det positivt. Jeg antar det var skrevet for å såre. Vel, jeg har aldri betraktet meg selv som et glansbilde. Men det er ikke så farlig. Vi mennesker er så mye mer enn utseende, og utseende sier i grunn svært lite om hvem vi er.

Så kjære leser, trist at jeg skuffet deg, men hvis du vil vite hvem jeg er forhold deg til teksten og glem bildene.

17 kommentarer
    1. Har aldri tenkt at du er anderledes enn oss andre kjerringer? Dessuten kunne eg ikkje brydd meg mindre om så var, digger deg okke som eg 🙂 Den dagen utseende skal definisere oss som menneske, ja da kan me pakke snippeska, takk og forvel liksom.
      Kos deg du 😍👍

      Vibbedille 🙂

    2. Synes det er veldig rart at noen har behov for å kommentere på den måten, må være en særdeles umoden person.

    3. Det var da også noe å bli skuffet over! Tror livet blir slitsomt hvis man skal gå rundt og bli skuffet over slike ting :p
      Du ser da ut som en helt normal, voksen dame. Intet mer, intet mindre. Skal man bli skuffet over det, så blir man nok ofte skuffet…. Godt med litt normale mennesker også i bloggverden, ikke bare de som er fylt med silikon og botox. Ja takk til variasjon og mangfold 😀

    4. Himmel for en kommentar vedkommende hadde! Stå på. Digger når du byr på deg selv🤗 Klem

    5. Såg den kommentaren i morges og ble så sjokket og etterpå sint. Så tenkte jeg hva mener hun. Klarte ikke tenke klart så eg fikk kommentert noe. Håper du har hatt en bra dag, og fått noe med den representanten i Bergen, venter på oppdatering.
      God natta

    6. Er det virkelig mulig at folk får seg til å kommentere slik???? Vel, det sier mye om den som kommenterer, men absolutt ingenting om deg.
      Ha en fin dag🙂

    7. Heldigvis ser du ut som ei kjerring! Det gjør jeg også 🙂 Synes vi er fine jeg.
      Tror mange er blitt “bortskjemte” på glatte filterfjes i sosiale media, og kanskje nesten får sjokk når et ansikt som har levd plutselig dukker opp. Og mener noe!
      Ha en flott dag 🙂

    8. Hvorfor kan ikke folk drite i innpakningen og heller bry seg om det som er inni pakken? Det er det som teller!

      Når er er sagt, så er det ikke noe galt med utseende ditt. Jeg synes du ser ut som en helt vanlig person på din alder. Og vanlig er mer enn bra nok!

      Herlig med en motvekt til den fasaden mange viser frem. Retusjert og operert. Nei, da foretrekker jeg ekte mennesker.

    9. Den var stygg!! Det er visst farlig å stikke hodet fram. Skjønner ikke hva som kan få folk til å si sånt. Det er i hvert fall meninga å være ekkel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg