Give away….

Jeg har tatt munnen litt for full igjen. I innlegget Pølse, pupp og anonyme spørsmål……. mente jeg at Kokkejævel sitt reklameinnlegg burde få terningkast 3 og hevdet samtidig at jeg skulle lage et reklameinnlegg som ville få terningkast 6.

Litt senere, etter å ha publisert en slik uttalelse ble jeg sittende å fundere på hva eller hvem jeg skulle reklamere for. Jeg har jo ingen nettbutikk eller samarbeidspartnere.

Det med samarbeidspartnere er noe jeg har som mål å skaffe meg. Ja, faktisk er målet mitt å få til mitt første samarbeid i løpet av 2021.  Etter litt fundering kom jeg til at dette jo var en gylden mulighet til å slå to fluer sammen!

Jeg skriver et gratis reklameinnlegg for bedriften din, og du ser hvor fantastisk god jeg er! Kanskve er dette starten på  noe stort?

Jeg slår på stortromma og gir bort et gratis reklameinnlegg til tre stykker som enten kommenterer i kommentarfeltet eller sender meg en mail innen søndag 7.3 klokka 23.59. Mailadressen er [email protected]

Nøl ikke med å ta kontakt!

 

10 kommentarer
    1. Under normale omstendigheter, ville jeg slått et slag for restauranten her, men siden reell restaurantvirksomhet er lagt på is på ubestemt tid, var min umiddelbare tanke at jeg ikke hadde noen virksomhet å promotere..
      Men jeg har jo bloggen!! Så jeg melder rett og slett på bloggen som ønsket promotert virksomhet 🤗

    2. Frodtih AS ønsker gjerne litt reklame, men betaler ingenting… Så om et er SPONS du vil ha, så hm…Du kan få besøk av en av rottene i påskeferien, som belønning…Men annet har jeg ikke å komme med 😀

      1. Det må jo være den beste betalingen! 🙂 Har hørt “rykter” om de rottene dine hehe

        Ps Brit: Om du ønsker et samarbeid med noen send en mail til noen som har et produkt/tjeneste som DU trenger og kan stå inne for 🙂 Det pleier å funke – You know: Ærlighet varer alltid lengst 🙂

        Vibbedille 🙂

    3. Jeg slenger meg også med i denne giwaveien din, har ikke mye å kunne betale med. Du får sikkert en som vil samarbeide og sponse bloggen din innen høsten det er jeg sikker på, stå på du er jo ei dame som aldri gir seg. Det er slik jeg ser deg å det er positivt ment, du har bein i nesa og skriver veldig bra.

      Ønsker deg en kjempefin søndag.

      Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg