Give away

Dere som har fulgt meg en stund har sett bilder av det rosa gjestetoalettet mitt. Hvis ikke, sjekk innlegget Jeg har norges søteste do…. så skjønner dere hva jeg mener.

Vel, her om dagen da jeg var innom Obs bygg

Så jeg tilfeldigvis verdens søteste vindusfolie.  Den ville være helt perfekt for vinduet på den rosa gjestedoen min.

I går monterte jeg den. Det var kjempe-enkelt, og jeg ble så fornøyd! Er ikke du også enig i at det ble perfekt på doen min?

Men jeg måtte kjøpe en hel rull, og vinduet mitt er bittelite. Så jeg har ca 120 cm igjen, antakelig litt mer.  Vil ikke rulle ut og måle. Høyden på folien er 50 cm. Jeg har ikke flere vinduer som trenger folie. Så da tenkte jeg å gi bort resten.

Jeg tror ikke mange andre har så kul dø dom meg, men det kan hende at andre har et vindu som trenger kul vindusfolie. Legg igjen en kommentar om at du ønsker vindusfolie, så sender jeg den, monteringsanvisning og sånn verktøy som gjør det enkelt å få det på glatt. Porto og slikt betaler selvsagt jeg. Du får det aldeles gratis. Men obs. Jeg har selvsagt bare en rull, så det blir førstemann som er den heldige.

8 kommentarer
    1. Å så herlig flott folie, og ja den passet perfekt. Har ingen vindu der jeg kan klistre den.
      God helg deg og Gubben samt dere 4 beinte venner

    2. Virkelig fin folie, og passet jo perfekt på gjestedoen! Jeg har ikke noe behov for å hindre innsyn, – fint at noen andre fikk bruk for den. Snille du som gir den bort! 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg