Hjemmespa på15 minutter

Som jeg skrev I innlegget Så var det bloggtopplista da…. så ventet en ny aktiv dag. Jeg tok turen inn på badet for en kjapp dusj – og hjemme-spabehandling slik som de ordentlig toppbloggerne – Jeg hadde 16 minutter til rådighet.

Håret ble vasket og pleiet med shampo og balsam fra Alterna, anbefalt av den flinke frisøren min.  Den koster litt, men er utrolig drøy i bruk. Pumpeflaske til shampo og balsam er genialt.

Dusjsåpa fra Dove er jeg ikke like fornøyd med. Den lukter høylo, eller høystøv om du vil. Jeg dom har vokst opp med høykjøring hvor min jobb ofte var inne i høyla enten med å tråkke høy eller stable høytaler er det liksom  ikke fristende å dusje i høystøv. Og jeg meneg høystøv  ikke nyslått gress eller timotei.

Etter dusjen måtte ansiktet få litt pleie med dagkrem.  Jada, jeg har dagkrem. Jeg bruker den muligens ikke hver dag, men jeg bruker den da av og til.

En tannpuss må til. Håper alle merker seg den kule tannbørsten med Rødt logo. Det er fordi Rødt mener at tenna er en del av kroppen. Vi delte ut sånne på aksjonsdagen vår. Litt rød leppestift måtte jeg og ha.

Litt parfyme, og så var jeg klar for en ny hektisk dag. Og ja, jeg rakk det på de minuttene jeg hadde til rådighet.

4 kommentarer

Siste innlegg