Housetour

For en stund siden lovet jeg dere en housetour I Drømmehuset. Den kommer her. Starter der det meste rundt bloggingen skjer, altså ved spisebordet med en tekopp eller et vinglass.

På sallongbordet i stuen står det ofte friske blomster.

På peisen står hvitt porselen og messinggjenstander til pynt for å understreke at fargepaletet i stuen er holdt i hvitt og gull.

Nok en detalj som understreker stilen og fargepaletet I stuen.

På badet rår Sophie Elise. Eller er drt politisk ukorrekt i disse dager?

Der har vi og et naturbilder jeg har tatt selv

TVn har vi i TV stua nede i kjelleren.

I gangen henger Jesus.

Og den gamle strikkejakka og håndveske til Mamma. Ja, og hatten til en av Gamle Gubben Grås avdøde onkler samt en stråhatt jeg brukte under ferien i Pitigilano.

Soverommet hår i forskjellige blåtoner.

Når jeg tar en housetour må jeg selvsagt vise dere den rosa gjestedoen min.

Vi har selvsagt håndstrikkede oppvaskkluter.

Mannens plass er på kjøkkenet. Er det ikke det det heter? Så da regner jeg han som en del av inventaret der.

Dette var en kjapp housetour gjennom Drømmehuset. Ingen skal si at jeg ikke holder drt jeg lover!

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg