Hvem vant?

På lørdag hadde jeg en Give away….og nå har jeg foretatt trekningen.
Eller trekning og trekning …
Jeg lovet et gratis reklameinnlegg til tre heldige vinnere som meldte seg i kommentarfeltet eller sendte en mail.
Tre stykker meldte seg i kommentarfeltet og ett firma sendte mail.
Så da tenkte jeg det vil bli fire vinnere.  Hadde jo vært litt dumt for den ene som ikke vant.
Så da vil jeg på rad og rekkekomme med et reklameinnlegg for
Lasse og Lises Hundehotell
Gry Henriksen
Frodith
og  sist men ikke minst
Aud Marit
Gratulerer!!!!

Innleggene vil komme ut over uka, og i tilfeldig rekkefølge.   Så følg med.  Gir dere noket hint når deres reklame ligger ute.

Ha en fin dag!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg