Kan du lese?

Jeg lærte meg å lese ved hjelp av en gammel ABC da jeg var 5. Det er 50 år siden.  Blogg er en plattform som baserer seg på det skrevne prd. Hvis du er typen som ikke har kommet lenger enn til bildebokstadiet anbefaler jeg Instagram eller Snapchat. Det er ikke så utfordrende platformer for deg som ennå ikke har knekt lesekoden.

For når jeg I sted publiserte innlegget Du skulle hatt en brystreduksjon  såvar det ikke for å starte en debatt om bystene mine.  Det var heller for å få i gang en debatt om oppførsel i kommentarfeltet. Vel, der mislyktes jeg tydeligvis. Jeg glemte jo at Siri, som egentlig heter Tove og Bjare, som egentlig heter Bjarne ikke har evnen til mer enn å se på bilder og lese overskrifter.

Jeg tok et lite søk på mailadressen og ip. adressen dere la igjen i kommentarene slik jeg som blogger ser de og fant ut at det ikke var første gangen dere la igjen ufine kommentarer i kommentarfeltet mitt.  Du Tove, jeg mener  Siri, har vært veldig aktiv.  Stort sett under navnet “anonym”

Jeg har tidligere forklart at jeg ikke ser noen grunn til å la anonyme nettroll være anonyme I mitt kommentarfelt, og minner om at alle er ansvarlig for hva de publiserer. Selv om de bruker et nick.

Kommenter gjerne, lag gjerne debatt i kommentarfeltet her på bloggen min, men hold dere til temaet som tas opp i innlegget.  Og husk, her på bloggen kan du fort bli gjort ansvarlig for hva du skriver – deter ikke en rettighet å få være anonymt nettroll.

 

 

6 kommentarer
    1. Litt av noen kommentarer du fikk i forrige innlegg. Mange som dessverre ikke har fått oppdragelse hjemme. Godt at IP adressen avslører hvem som er nett troll. Nå nærmer det seg forhåndsstemming her hvor jeg bor. 1 september stemmer jeg på RØDT! God helg til deg og Gubben Grå!

    2. Er mann representant for et parti,mener jeg det ktever respek for kleskoden….de mennene du var med ,hadde dressjakke,du kom i hettegenser,uten bh,dette er uten respekt for velgerne,litt stil kan mann vel forvente ,selv om partiet er rødt.

    3. Ja ja selvfølgelig så er det sikkert de som roper høyest om mobbing også. Lurer på om de klappet i hendene og var fornøyd etter de hadde skreve det oppgulpet sitt.
      Heier på deg og de som også syns det er ett herk å gå med BH.
      God lørdags kveld

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg