Krangel og drittkasting

Da jeg skrev innlegget Den nakne sannhet  tidligere i dag var intensjonen min å lokke nye lesere til blogg.no. Jeg skrev en introduksjon om en del andre blogger med link for at mine lesere skulle la seg friste til å klikke seg inn på de forskjellige. Så delte jeg nor jeg sjelden gjør. Jeg delte blogginnlegget på min private fb side.  Jeg ser av statistikken på Google analytic at det har gitt utslag for min del. Håper det og har det for noen av blogg-kollegaene mine.

Noen er ikke like fornøyd med omtalen av seg og din blogg, det beklager jeg. Men jeg tror faktisk en slik beskrivelse kan lokke folk til hans blogg.  Jeg har fb venner fra mange leire og med mange meninger. Jeg omgir meg ikke kun med folk som tenker og mener det samme som meg.  Da ville livet bli kjedelig, i tillegg tror jeg det er dumt å lukke seg inne i ekkokammer eller sin egen lille boble. Så fra min side var alt gjort i beste mening. Tro det eller la vær.

Andre igjen mener jeg var for snill mot Monica Vederhus. At jeg kunne komme med noen kritiske bemerkninger og ikke bare hederlig omtale. Jeg kan være enig i at det er ting også ved den bloggen som kan påpekes, men tror dere det ville dra lesere til blogg.no?

Jeg tror ikke at interne bloggkriger eller at folk snakker dritt om hverandre og hverandres blogger det som skal til for å dra veldig mange nye lesere inn på blogg.no.

Jeg ønsker å vise mangfoldet, at blogg hadde forandret seg i positiv retning.  Jeg ønsker å få flere lesere til flest mulig her inne.  Vi kan snu trenden, men da må vi trekke i samme retning ikke sloss oss i mellom.

 

7 kommentarer
      1. Ja. Jeg så de skulle rydde. Det synes jeg i utgangspunktet er bra. Samtidig spør jeg meg selv hva som ligger bak. Har ikke konkludert. Men én så lenge er jeg positiv til rydding av inaktive blogger.

    1. Kanskje har blogg.no blitt en klubb for halvgamle jenter som alle oss…. men – det spørs jo hva man tenker om blogging også! Klart det er gøy å ha mange lesere, men jeg blogger mye for egen del også! Tjene penger på den har jeg aldri tenkt på egentlig, men jeg håper jo at hele greia består! Blogg.no skulle vel bare stenge de bloggene som ikke hadde vært i bruk på ei god stund? 🙂 klem

    2. Og du hopper elegant over noen av spørsmålene i forrige innlegg- og det er vel kanskje en del av problemet – man er så redd får å ikke være politisk korrekt at alt blir egentlig bare kjedelig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg