Måkekidnapping og koteletter.

Jeg må smile litt når jeg leser innlegget til Vibbedille. Det handler om å redde en andunge som viser seg å være en måke-unge.  En gjerning som var godt ment, men som vel egentlig endte opp med å bli kidnapping av et lite måkebarn som ble fraktet et godt stykke fra hjemmet sitt og etterlatt i hjelpeløs tilstand i et vann.

Stina har fremdeles ikke kommet med noe nytt. Svarene på hennes spørsmål kan dere lese her. Ja, mine svar på hennes spørsmål da. Vivian er fremdeles utilregnelig i gjerningsøyeblikket. Doc og Dask slikker fremdeles sol. Det skjer ikke alt for mye i bloggverden for tiden. I grunn et sunnhetstegn. Folk har annet å gjøre enn å sitte å knotte ned blogginnlegg etter blogginnlegg. De er ute og opplever livet i stedet for bare å sitte å knotte om det.

Ja, ikke alle da. Ikke Bunny. Bunny liker ikke at Monica skriver om rus. Han liker ikke at Mat fra bunnen skriver om mat og linker til andre innlegg på So Me. Han liker ikke at Andrea reklamerer for linklær uten farge eller at Stina ikke har fornyet seg, eller at Tom legger sommerkotelettene sine i en ildfast form.
Ja, og så liker han ikke bloggkonseptet mitt.  Jeg tror muligens han får analkløe av det. Noen ganger kan selv jeg synke ned på Bunnys nivå. Jeg har hatt en dårlig natt, ok?

Jeg har faktisk et godt råd til Bunny – og alle andre som ikke liker bloggkonseptet mitt; Ikke les det!  Hopp over det. Bruk ikke tiden på noe som irriterer deg. Finn på noe gøy i stedet!

I motsetning til Bunny har jeg ikke noe i mot at Tom steiker kotelettene sine i en ildfast form. Tom kan få steike kotelettene sine slik han vil for meg. Jeg synes ikke det er spesielt interessant. Jeg forstår ikke hvorfor den bloggen ligger på topp uke etter uke, måned etter måned. Men folk kan få lese hva de vil for meg.

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Konseptet er greit det, og man kan lese det man vil.
      Men det er jo ikke din skyld at det ikke er forandring i toppen. Det er så klart mer gøy.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg