Min dag

Jeg har stor forståelse for at mange av dere blir fra dere av engstelse hvis denne kjerringa ikke kommer med opp til flere oppdateringer per dag. Hva kan være mer spennende enn hva ei 54 år gammel kjerring med dårlig rygg, ødelagte kroppsdeler og litt for mange kilo fyller dagen sin med.

I dag har jeg startet dagen med å stupe saltornotale ned mellom senga og skapet på gjesterommet. Det kan du lese om i Snublefot slår til igjen…

Fikk meg litt frokost og så var der tid for litt arbeid. Et par digitale møter, flere mail som måtte besvares og planlegging av både årsmøte og lønnsforhandlinger. Fikk og meldt meg på to kurs som er obligatorisk i og med at jeg skal være forhandlingsleder ved årets lønnsforhandlinger også i år. Ja, og så sendte jeg nok en jobbsøknad. Må jo bli treff tilslutt.

Så var jeg en tur på Coop Xtra. Mat må en jo ha.  Så tok jeg en tur med Charlie Chihuahua  Nå har jeg en liten strekk på sofaen før dagens digitale kommunestyremøte begynner om en time. Etter møtet er det min tur til å lage middag.

Og når den er spist, er det vel for lengst kveld. En relativt vanlig dag for denne kjerringa.

5 kommentarer

Siste innlegg