Min mandag……

Til tross for at Kokkejævel bare har 27.900 sidevisninger i går, er han fremdeles på bloggtoppen.  Han er altså ikke på bloggtoppen fordi han skriver så godt, men fordi vi andre skriver for dårlig. Hallo folkens, hvis det bare skal 27.901 sidevisninger til for å entre toppen da burde en av oss snart klare å vippe kokken av pinnen. Blir dere med på utfordringen Vippedille, Audmarit og Mammapaahjul?
Sier jeg, som er nede på en 41. plass med 1.144 sidevisninger i går.  Egentlig er jeg litt overveldet over det tallet. Godt over elvehundre sidevisninger, og likevel daler jeg nedover på lista!.

Kokkejævel skriver om dagen sin i går. “Min Søndag”. Siden gårsdagen stort sett gikk med til skøytetur som du kan lese om her. er det liksom liten vits i å skrive om søndagen min en gang til.  Så da tenkte jeg dere skulle få litt innblikk i hva jeg har tenkt å bruke denne dagen til.

Sånn jeg føler det akkurat nå, litt over klokka 06.30, bør jeg bruke dagen til å slappe av.  Det ble litt stress i går. For mens jeg var på den skøyteturen kom det på noe slik at jeg måtte stresse ut døra så fort jeg hadde tatt den siste skjea av fiskesuppa.  Var ikke hjemme igjen før klokka nærmet seg 21.

Men det er et møte i Bærum ved tolv-tida.  Et informasjonsmøte om ARP. Aktivitetsstyrt ressursplanlegging. Hvis du vil ha informasjon om det, og ikke er invitert til ledermøtet i Bærum kan du hente informasjon om det her.
Vi tillitsvalgte er invitert til møtet, så det blir nok en Bærumstur i dag.  Må jo sjekke ut om budskapet fører til Halleluja-stemning blant lederne til Radiografforbundets medlemmer.

Men hovedfokus i dag blir helt klart rekreasjon.  Det kjenner jeg på hele kroppen.

 

4 kommentarer
    1. Det stormer, så jeg skal absolutt ingen verdens ting i dag. I hvertfall ikke noe som medfører at jeg må ut. Får vel knapt ytterdøren igjen om jeg prøver.

    2. Bra…Stå på. Klatre oppover alle sammen..Vibbedille har jeg stor tro på! 🙂 Det er en blogger som skriver kjempebra og er passe skarp med pennen sin! En dag håper jeg hun er øverst der oppe…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg