Nå er det påske!

Palmehelga er her, Påskehøna har kommet ned fra loftet og utflytta voksne unger begynner å melde sin ankomst. Den neste uka er satt av til å ha gode dager sammen med familien. Til kos og rekreasjon. Etter over 30 år med turnusarbeid føles det fremdeles helt fantastisk å ha fri hele påsken. Ikke være nødt til å klemme alt påske-program inn på noen få fridager.

Jeg har ikke tenkt å bry meg nevneverdig om politiske katastrofer som at Ringeriksbanen ikke kommer. Det er det mange nok andre som bruker tid på. Den eneste politisk relaterte jeg har tenkt å bry hodet mitt med er Skallebank. Ei bok som dukket opp her for en uke eller to siden.
Hvis du leser bak på så ser du at hodet til en ordfører plutselig dukker opp blant sauehodene på en smalahove-festival.
Et plott for en krim som vekte min interesse.
Så den blir årets påskekrim for meg.

I tillegg har jeg planlagt å lese boka til Ole Johan. Hevnens forbannelse.

Late dager med mye kos ligger foran meg. Jeg skal nyte hver dag. Lade batteriene og kose meg masse sammen med familien.

10 kommentarer

Siste innlegg