Oslo…

Har som jeg skrev i innlegget Det skal ikke være lett….  vært en aldri så liten tur i Oslo i dag.  Måtte jo en tur bortom for å besøke det som kan bli min fremtidige arbeidsplass hvis bare velgerne gir Rødt nok tillitt. Alt er mulig!

Til tross for at jeg aldri kunne tenke meg å bo her inne, er jeg veldig glad i byen. Det var fint å vandre litt rundt en novembermorgen.  Theatercafeen har jeg aldri vært på. Det har vært e  drøm i mange år. Men det får bli etter korona.

Mye morsommere å gå rundt i Oslo å fotografere når det ikke er så mye folk. Men samtidig litt rart. Klokka er 10 hvor er alle folka?

Og når vi snakker om folk. Hvor er de folka jeg skulle møte utenfor Nasj8nalteateret klokka 10? Jeg sjekker avtalen nok en gang. Nei, jeg har ikke misforstått noe som helst. Jeg er på rett sted til rett tid.

Men selvsagt. Jeg burde ha forstått det. Nasjonalteateret som geografisk sted er i visse kretser også et tolkningsspørsmål. Man mente selvsagt foran Nasjonalteateret togstasjon. Vel vi fant hverandre til slutt.

1 kommentar
    1. Så fine bilder av Oslo, jeg elsker denne byen jeg. Savner å dra på tur dit. Men holder meg litt i ro på grunn av Tante Korona! Spennende med ny arbeidsplass….den som lever får se!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg