Samme gamle ukemeny…

Gjesp! I dag sov jeg merkelig nok helt til 7.30! Jeg som vanligvis våkner 05.52 hver morgen. Det gjorde godt. Var litt sliten da jeg krøp til køys i går kveld.

Kjenner at jeg fremdeles er litt trøtt her jeg sitter og gjesper og skal forsøke å komme med noen kloke betraktninger over en ukemeny. Som om ikke den oppgaven er vanskelig nok så er det den samme ukemenyen som jeg satt og reflekterte over i går. Det eneste som fanget min interesse da var en ost. Og siden jeg tok for meg den osten godt i går har jeg i grunn ikke så mye mer å si om denne menyen. Lenge siden jeg fant smørdampa grønnkål inspirerende.

 

5 kommentarer
    1. Hadde vært mye artigere om du hadde vert på tredjeplass og kommentere den på andre. Nå skal jeg prøve å være litt
      morsom Det handler litt om en blogger med denne overskriften: Grinete folk på blogg”. Bloggere som klager på vær, vind, vondter og gudane vite.. Altså, en blogger som til stadighet er sur og grinete og klager på at det er så få som kommenterer sine egne blogginnlegg med hurrarop og tumps up. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg