Tusen takk!

Jeg sier som Malinmellow; Tusen takk!. Nå takker Malinmellow for alle gratulasjoner og hyggelige tilbakemeldinger på at hun er gravid, det er ikke jeg. Jeg takker fordi dere kjære lesere har gjort slik at jeg i dag er på en 12. plass. Tre plasser opp fra i går!  Tusen takk!!

Lavkarbo med Hanne, Spis og Spar, Ida Wulff, Mat fra bunnen og Stine Skoli har ikke fornyet seg. Skjerp dere folkens!

Har du ikke fått med deg Årets største trend…  så kom deg inn på bloggen til Vibbedille og løp og kjøp!

Doc og Dask skifter til vinterdekk. De skal over fjellet til vestlandet, og det er visst meldt om snø. Kjenner at jeg overhode ikke er klar for snø på lenge, lenge ennå. Sånn rundt 1.12 passer bra, og snøen kan godt forsvinne så fort vi har bikkja nyttår.

Monica Wederhus skrivet om baksnakking.  Vi kan vel alle være enige om at det ikke er pent.

Mamma på hjul skriver om hvor sliten hun er. Sliten av å kjempe. Sliten av å være syk. Sliten av livet, selv om alt hun vil er å leve.

Innlegget til Vivian, Mamma på hjul, får frem mange tanker hos meg. Det er sterk lesing.

Da er det bare Kokkejævel igjen. Han forbigått jeg I stillhet. Det er best slik.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg