Ukens spørsmål

I innlegget Mine tanker tidlig søndag morgen….lovte jeg å komme tilbake med et innlegg hvor jeg svarte på spørsmålene i Andrea Sveinsdottirs  “Ukas spørsmål” innlegg.  Dere vet et slikt innlegg hvor jeg låner spørsmålene til Andrea og gir dere mine svar på de, sånn sett ut fra et kjerringliv.

Favoritt til frokost, lunsj og middag?

Til frokost spiser jeg to brødskiver med noe av det vi har i kjøleskapet.  Fiskepudding med majones er en favoritt.  Likeså brødskive med kaviarmix
Til lunsj blir det gjerne det samme hvis jeg er hjemme. Eller en salatboks fra kantina på sykehuset. Eller nyfavoritt, løkringene de har fått i kiosken. NAM!
Jeg er utrolig glad i middagsmat, det aller meste utenom grøt.  Det aller beste jeg vet er når Gamle Gubben Grå tryller frem noe snadder på kjøkkenet. Biff Wellington for eksempel.

Har du noen bra serier du anbefaler?

Nei.
Ser aldri på serier.  Kan ikke huse at jeg har fulgt med på noe slikt siden Dynastiet en gang midt på 80, tallet. Ogja, jeg vet at det går an å benke seg foran og se episode etter episode nå uten å vente en uke mellom hver gang.  Men nei, det har jeg aldri prøvd.
Det nærmeste var en påske vi så 2 DVD er med Mot i brøstet etter hverandre. Må ha vært i 2008….

Kunne du tenkt deg å studere og eventuelt hva?

Jeg har alltid vært glad i å gå på skole.  Og da jeg tok HR-Management på Høgskolen i Buskerud for en del å siden var det virkelig kjempegøy.  Så ja, jeg kunne godt studere, sånn for min egen del.
Hva? Tja det kunne være så mangt. Helseadministrasjon, samfunnsøkonomi, statsvitenskap…

Hvilke tre ting må du gjøre hver dag?

Ta pillene mine, blogge og spise

Hva kommer du til å gjøre hvis Gamle Gubben Grå vil flytte tilbake til Oslo?

Nå tviler jeg på at Gamle Gubben Grå går med slike tanker.  Og hvis han skulle flyttet tilbake til Oslo tror jeg det måtte være for å flytte til Ullevål Hageby. Det er ikke Oslo, men Havebyen som er hjemme for Gamle Gubben Grå.  Hvis jeg først måtte bo i Oslo er ikke Havebyen det verste stedet.
Men jeg tror aldri det blir et aktuelt spørsmål.

Hvor ser du deg selv om ti år?

Om ti år er jeg 64 år. Jeg tror jeg er pensjonist. At Gamle Gubben Grå  og jeg fremdeles bor i Drømmehuset.

Hva vil du si er den største utfordringen i forholdet til deg og Gamle Gubben Grå?

At vi er så ulike, og temperamentet mitt.

Hvilken mobil har du?

En Samsung…Galaxy???

Kan vi få en vaginisme-oppdatering, hvordan går det nå?

At det var???!!!?!!!
*googler vaginisme*
Nei du, jeg har ingen problemer med smerter under samleie, eller det hender ryggen ikke blir helt bra etterpå og at det knaker litt i hoftene..

Liker du best å bruke penger på klær eller interiør?

Jeg er ikke så veldig glad i å bruke penger for å bruke penger.  Men jeg er ganske opptatt av å få interiørskatter for en billig penge, gjerne ved hjelp av litt kreativitet.

Hvilke hårfarger har du hatt tidligere, noe “crazy” som for eksempel rosa?

Jeg har stort sett vært enten blondine eller rødtopp.
Men jeg har hatt mange tøffe frisyrer.  Store Søster var frisør og jeg var prøvekanin gjennom hele læretida og lenge etterpå.
Det mest crazy var nok da jeg hadde lillahorisontale striper som møttes i en spiss bam i den kortklippede nakken.  Det må ha vært rundt 1989…

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg