Utenlandstur….

I dag har jeg vært på min første utenlandstur siden… 2019? Ja, jeg tror ikke jeg har vært utenfor landets grenser siden jeg var i Amsterdam i januar 2019. Det er over tre år siden.  Men i dag har vi endelig kommet oss vekk fra gamlelandet og hentet nye impulser.  Vi har vært en tur i Strømstad!

Vi har jo tilbragt natta i “Tretopphyttene på grensen”, nærmere bestemt Elghytta. Siden Gamle Gubben Grå røyker rundt 30 sigaretter om dagen og vi så og si var på grensen så ble det en liten “Harry-tur”.

Og hvis Gamle Gubben Grå ville til Nordby-senteret for Harry-handling ville jeg til Strømstad for å gøle et snev av det (store) utland.

Vi nøt en bedre lunsj på et gatekjøkken i havna, mens Charlie Chihuahua hadde avansert fra å vokte fuglebrettet i tretopphytta så frekke ekkorn ikke stakk av med solsikkefrøene, til å vokte enhver gjenglemt pommes-frittes bit eller annet som kan defineres som mat på broleggingen i havna i Strømstad mot alt fra spurv til måker.

 

10 kommentarer

Siste innlegg