Utfordring.

I innlegget Dørstokkmila som jeg skrev tidligere i dag var liksom litt av hensikten å lokke folk til å ta skrittet over den berømte dørstokken og ut for å gå tur eller i det minste være i aktivitet. Finne på noe.

Bildet over er fra Bærums verk. Man behøver ikke dra langt ut i ødemarken for å få gode naturopplevelser, eller opplevelser i det hele tatt.

Og nå kommer jeg til utfordringen. Jeg ønsker innlegg med tema Dørstokkmila hvor du viser hva du har gjort når du krysset den, når du kom deg over dørstokken og gikk tur eller fant på noe som føltes positivt.

Jeg tenker det kan virke iinspirerende for andre, og kanskje er drt nettopp ditt bidrag som får noen til å ta skrittet vekk fra godstolen og over dørstokken.

 

 

11 kommentarer
    1. Noen har glede av å gå tur i eget hode. Litt vanskelig å ta bilder kanskje, om vi ikke har dine faglige kunnskaper. Derfor tenker jeg at det er mye bedre å la tankene gå en tur i naturen for seg selv, men så klart, vi går ved siden av, så kommer vi begge over dørstokkmila. 😉

      1. Joda, går man tur i eget hode kan det være vel og bra. Ja hvis hodet er lyst og lett inni, men hvis man sitter inne og vandringen går i de mørkeste og tristeste tankebanene er det ikke bra. Det er vel de jeg håper å lokke ut på tur.

    2. Så hvis jeg f eks som ikke har problemer med å gå på tur, men sliter fælt med å “orke” å lage middag, så kan jeg f eks skrive om det, eller ta et bilde av DET hvis jeg orker å lage noe en dag…? Er det innafor? 😀

    3. Kan ikke forstå at den dørstokkmila skal bære så vond å forsere når dagene nå enda er lyse og lette… se hva jeg finner på i morgen når jeg står opp utpå ettermiddagen…en god utfordring forresten

    4. Hm, kanskje jeg skulle begi meg ut på denne utfordringen også. Hvis det ikke skjer, er det uansett fint å lese alle andres innlegg om hvordan de klarte det….å komme over dørstokken altså.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg