Å nei!

Jeg kommer nok aldri til å nå bloggtoppen, for vet dere hva? Når jeg tidligere i dag var nede på vaskerommet og satte på en klesvask så glemte jeg helt å ta bilder!!!

Nå er det en del ved det vaskerommet som liksom ikke innbyr til fotografering  men likevel.  Jeg ser jo toppbloggerne får over 3.300 klikk på ukes gamle innlegg om klesvask. Det er klart jeg ville nå helt til topps hvis jeg skrev om klesvasken her I Drømmehuset.

Nå sverger ikke jeg til sitronsåpe og ukjente vaskemidler kjøpt på nett som jeg får sponsorpenger for å rose opp i skyene.  Her går det I Omo, tror jeg. Det er Gamle Gubben Grå som handler vaskemidler og er herre over vaskerommet.  Datteren derimot, som er en langt bedre husmor enn meg sverger til sitronsaft og bakepulver på det meste. Mulig hun har sansen for overprisa sitronsåpe, men tipper hun fikser de vanskeligste flekker med det hun har i kjøkkenskapet.

I dag har jeg skrevet om Covid 19 slik som en annen blogger fikk 7.499 sidevisninger for.  Jeg har om snø. Det ser jeg andre bloggere har fått 6.638 sidevisninger for.  Kreativitet har gitt bloggkollegaer 3.760 klikk og klesvask 3.356. Sum summarum  burde det gi 21.253 sidevisninger og jeg kan sove godt i natt overbevist om at det er jeg som troner øverst på bloggtoppen i morgen

 

8 kommentarer

Siste innlegg